אמנת השירות שלנו
עבור החווה של דני איכות השירות היא יותר מסתם סיסמא, איכות השירות היא הקו המנחה את מדיניותה של החווה שלנו לכל אורך פעילותה, וכך פועל דני סטירין מנכ"ל החברה מרגע שהחווה של דני החלה את פעילותה.
אנו בהחווה של דני מבינים את חשיבות השירות ללקוחותיה ולכן היא מספקת להם אתר אינטרנט נוח וידידותי למשתמש, מוקד שירות לקוחות החווה של דני הזמין לכל אורך שעות היום, טיפול מהיר ואפקטיבי על ידי דני סטירין (מנכ"ל החווה) בכל הזמנה המגיעה למשרדים והכי חשוב, חווית לקוח לאחר ביצוע מתן רכיבה טיפולית לילדים, אירוע בחווה של סתם רכיבה בשביל הכיף.
החווה של דני מציבה רף חדש עבור כל ספקי רכיבת הסוסים ברחבי הארץ, רף המתחשב בעמידה בזמנים, במקצוענות, במתן כבוד לזולת, בשירות מקצועי שהובטח בתחילת הפעילות, ובאמינות אותה מציעים בעלי עסקים ללקוחותיהם.
דלתה של החווה של דני פתוח לכל פנייה, שאלה או תלונה הנוגעת לשירותים אותם מספקת החברה.
אם נתקלתן בשירות לא הוגן, לא מקצועי או כל דבר שהובטח על ידינו ולא בוצע נשמח לדעת ולטפל בנושא חייגו אלינו – 054-6809573.